Moto Club Impala

Cerca:

Publica un nou tema Respon al tema  [ 3 entrades ] 
Autor Missatge
 Montesa - Bultaco
EntradaPublicat: 06/11/2012 18:40 

Membre des de: 20/04/2011 11:58
Entrades: 10
La majoria d'usuaris d'Impala coneixen l'històrica rivalitat entre Montesa i Bultaco. Des de l'expoli de plànols per part de personal de Montesa que van marxar a Bultaco a la victòria de Montesa sobre Bultaco en les 24h de Montjuic del 66 (crec) on Montesa va guanyar per centímetres en la darrera volta, després de 24h. El meu pare, allà present, va veure plorar a varis dels membres de la família Bultó...

Doncs fa uns dies, a la confluència dels carrers Bertran i Lucà (Barri del Putxet) un insensat usuari d'Impala duia possat un d'aquests cascs amb el logo de Bultaco que la pròpia família Bultó (fent us de la marca de la seva propietat) està comercialitzant, juntament amb altres articles amb prou èxit.

Algú li hauria d'explicar a aquest despistat que "el seu acte" podria comparar-se a anar a una manifestació independientista amb la bandera espanyola preconstitucional o presentar-se a la Font de Canaletes amb la bufanda del R. Madrid, amb la diferència que el seny impalero (no present en aquest individu) impediria que acabés amb un ull de bellut. És com si l'Alonso portés un casc amb el logo de MCLaren o el Jorge Lorenzo amb el d'Honda.

No deixa de ser una anècdota divertida que amb el pas del temps, malauradament deixarà de ser anècdota. Ja és facil trobar-se amb gent que et respon ah, sí una Bultaco, no? quan li dius que tens una Impala o que creu que Bultaco és una marca de roba i prou.

VIVA MONTESA

Torna a l’inici

Re: Montesa - Bultaco
EntradaPublicat: 21/11/2012 22:39 
Soci/a del MCI

Membre des de: 26/07/2011 08:16
Entrades: 10
El debat és interessant!!!
Crec que no és comparable la rivalitat del futbol que comentes on es barrejen factors polítics i culturals, amb una competència sana (o no) entre marques catalanes de primer nivell.
Jo que sóc aficionat a les Montesa, em vaig criar amb Sherpa i Merlin i no m'importaria recuperar una Manel Soler del 78.
També vaig tenir una magnífica Mick Andrews però ara que tinc més seny nomès Montesa: Cotas de diferents anys i mides i un parell d'Impales de diferent cubicatge.
al remolc porto una enganxina de Bultaco i no passssa res....potser perque no vaig viure com el teu pare la rivalitat dels anys 60.

potser són un "rara avis", montesista però no anti-bultaco ni anti-ossa
respecte a la recuperació de la marca Bultaco, ha estat un fenòmen digne d'estudi!

Torna a l’inici

Re: Montesa - Bultaco
EntradaPublicat: 25/11/2012 13:27 

Membre des de: 19/07/2011 07:00
Entrades: 3
Es cierto que son ganas de significarse acudir a una reunión montesista con una Bultaco pero no es menos cierto que también son hijos del Señor :-)

Lo que me inspiraría un seguidor culé en la Cibeles cuando celebremos la décima (con el permiso del Barça) es darle un abrazo.

Me encanta la diversidad y no comprendo a los que viven con sentimientos "anti". Esas bufandas que rezan "antimadridista" que se ven en el Calderón y en el Nou Camp y las "anticulé" que veo por aquí me dan mucha pena por lo cortas de vista que son.

Lo mismo para el ámbito político.

Eso sí, habiendo preciosidades como las Impalas, Cotas, Kings, Enduros y Cappras, no acabo de entender a "los otros" :-).

Sin la existencia de Bultaco, Montesa no habría sido lo que es y los mismo pasa con el fútbol. Nos necesitamos.

Torna a l’inici

Mostra les entrades dels darrers:  Ordena per  
Publica un nou tema Respon al tema  [ 3 entrades ] 

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

No podeu publicar temes nous en aquest fòrum
No podeu respondre en temes d’aquest fòrum
No podeu editar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu eliminar les vostres entrades en aquest fòrum

Moto Club Impala