Moto Club Impala

Cerca:

Publica un nou tema Respon al tema  [ 3 entrades ] 
Autor Missatge
 Dada desconeguda
EntradaPublicat: 22/03/2014 14:05 

Membre des de: 20/04/2011 11:58
Entrades: 10
Us hareu fixat que mai es parla del núm d'unitats produïdes de la impala 2.

Fa uns anys vaig coincidir amb el Manolo Carrasco, propietari del taller Honda Moto 86 de Castelldefels, antic empleat de Montesa (control de qualitat de la impala 2, entre d'altres funcions). Ell em va facilitar una dada reveladora. Montesa sempre definia el núm d'unitats a produïr abans d'iniciar una nova producció, va ser molt rotund a l'afirmar que en el cas de la impala 2 va ser de 2000 unitats. Amb el temps he comprobat que si be la dada era correcta, Montesa va acabar estirant la producció per la llista d'espera que hi havia al final de la producció.

Però el desgast dels motllos va provocar el cesament.

A Barcelona les últimes unitats matriculades coincideixen amb les lletres de matrícula JS, tot i que aïlladament he vist KM, KS, KZ i fins i tot LX (comprada al concessionari Montesa de Banyoles), probablement la darrera unitat matriculada, però no necessàriament produïda.

Estic pendent del núm de chassis d'un amic que te una d'aquestes darreres, crec recordar que estava per sobre de 04M22200, la meva per contra està per sota de 04M20150, comprada en presèrie al juliol 82.

M'agradaria que m'ajudèssiu a localitzar el núm més alt, el que ens ajudarà a tenir una referència ben aproximada del núm total produït.

Salutacions,

Drifter l’ha editat per darrera vegada el dia: 22/03/2014 14:14, en total s’ha editat 1 vegada.

Torna a l’inici

Re: Dada desconeguda
EntradaPublicat: 22/03/2014 14:12 

Oblidava comentar que a la fäbrica Montesa Honda de Sta Perpètua de la Mogoda hi ha exposada a la recepció una unitat d'impala 2 sense matricular que be podria ser la darrera en ser enssamblada. Diuen que les últimes unitats es van montar per peces, fora de la cadena de muntatge amb símptomes d'esgotament dels motllos, com revaves a les botelles de la forquilla... He comprovat personalment aquestes marques d'esgotament.

Torna a l’inici

Re: Dada desconeguda
EntradaPublicat: 25/03/2014 17:38 

A l'espera de rebre el nº de bastidor del meu amic (ja el tinc, 04M22107, no supera el que he trobat a internet) he localitzat un missatge a internet d'una impala 2 robada fa uns anys a Barcelona, amb matrícula B-6920-JS (de les darreres que es van matricular) amb nº de bastidor 04M22133, el que confirma que es van fabricar més de 2.000 unitats. Mentre ningú aporti noves dades, podem dir que com a mínim es van produïr 2133 impala 2.

Tenint en compte que l'unitat robada era de les darreres matriculades i previsiblement fabricades, es confirma que la dada de la que disposava era correcte i que Montesa va decidir continuar amb la producció després d'arribar a les 2000 unitats inicialment previstes, però no gaires més...

Us agraïria que si teniu constància d'algun nº de bastidor posterior al que us detallo, ho feu saber per mirar d'apropar-nos a una dada el més aproximada possible.

Gràcies!!!

Torna a l’inici

Mostra les entrades dels darrers:  Ordena per  
Publica un nou tema Respon al tema  [ 3 entrades ] 

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

No podeu publicar temes nous en aquest fòrum
No podeu respondre en temes d’aquest fòrum
No podeu editar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu eliminar les vostres entrades en aquest fòrum

Moto Club Impala